Jumaat, 14 Ogos 2009

Wedding of the year

Exclusive ! kenangan bersama Menteri Besar Kelantan. Tiada hamparan permaidani merah, tiada meja VVIP, tiada pengiring, hanya datang bersama dengan pemandu beliau ke majlis perkahwinan salah seorang rakyat negeri kelantan. Itulah insan bernama Tok Guru Nik Aziz.
Suap menyuap, menambahkan lagi kemeriahan majlis. Wahhhh.... romantiknya, jangan tergigit jari dah ler...
Pok Yi dan Linda (Kota Bharu)
Majlis perkahwinan salah seorang rakan sepejabat, berlangsung pada 14 Mac 2009 di Kota Bharu Kelantan. Cinta tak mengenal usia... jodoh pertemuan adalah kerja Allah SWT. Doa kami semuga Pok Yi and Linda kekal hingga ke akhir hayat dan di kelilingan dengan anak-anak yang comel, berilmu dan beriman.
Kemeriahan majlis perkahwinan Faridah pada 7hb. Mac 2009 di Alor Setar Kedah. Amboiiiiii..... bergurau senda nampak....
Faridah dan Najmi (Alor Setar)


Jalan seiring, langkah bersama, bagai pinang di belah dua. Perarakan pengantin di majlis perkahwinan Wati and Fauzan. Cinta tak mengenal siapa, cinta antara dua negara, Alor Setar dan Jogjakarta, Selat Melaka menyimpan segala rasa cinta antara mereka berdua.
Watie dan Fauzan (Seri Kembangan)
Majlis akad nikah di sebuah Masjid, di kelilingi saudara mara.
Perkahwinan Nizam, kawan satu Jabatan, berlangsung di Kelang Selangor. Cinta adam dan hawa.... bertemu di alam maya.... semuga jodoh kekal ke hujung nyawa.
Nizam (Kelang)
Di Majlis perkahwinan Sha di Muar Johor. Sempat bergambar kenangan dengan pengantin lelaki. Kami pulang sebelum majlis bersanding.

Saharuddin (Batu Pahat)

Majlis perkahwinan Nor Ayshah Alia di Seremban Negeri Sembilan. Tak sempat nak bergambar dengan pengantin.
Perkahwinan Illani di Machang Kelantan. Manisnya senyuman Mek Kelante tu, almaklumlah, duduk bersanding sebelah Pak Kelante plak tu.

Illani dan Zul (Kota Bharu)


Meraikan majlis potong kek untuk Theeba. Majlis perkahwinan beliau berlangsung di Ipoh Perak.

Theeba dan Jayan (Residence Hotel @UNITEN)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan